Intercall Hemşire Çağrı Sistemleri


Intercall Touch: Yenilikçi Koruma Sistemleri

Intercall Touch serisi kullanıcı dostu ürünleri, şık ve sağlam tasarımı ile personeliniz ve hastalarınız için gereken güvenlik ve konforu sağlamanıza yardımcı olur.

İngiltere merkezli Lismore Group firması Intercall Touch ürün serisi ile yenilikçi teknolojiieri sağlık sektörünün hizmetine sunmaktadır. Her Intercall ürünü hasta hizmetlerinin kişisel özveri ile yapılan bir meslek olduğunu bilen sağlık sektörü profesyonelleri tarafından sağlık profesyonelleri için tasarlanmaktadır. Intercall Touch serisi sağlık sektörünün ihtiyaç duyduğu modern sağlık hizmetleri ortamını, 25 yılı aşkın bilgi ve deneyimi ile ürettiği son teknoloji ürünler ve uyguladığı titiz testler ile sağlamaktadır. Intercall tüm arge, tasarım ve üretimini İngiltere'de kendi tesislerinde ve kendi personeli ile yapmaktadır. Bu üstün özellikleri sayesinde İngiltere'nin en çok satan hemşire çağrı sistemi olmayı sürdürmektedir.

Intercall Touch'ın merkezi ünitesi, Dect, SIP server, pager gibi iletişim sistemleri, CCTV ve geçiş kontrol gibi güvenlik sistemleri, aydınlatma otomasyonu ve benzeri konfor sistemleri ile TCP/IP haberleşme altyapısını kullanarak entegre olabilir, bu sayede diğer sistemler ile birlikte çalışır ve bir sağlık tesisinde ihtiyaç duyulan toplam güvenlik ve konforun sağlanmasına yardımcı olur.

Intercall Hemşire KonsoluHemşire Konsolları

  • Standart TCP/IP haberleşme protokolü
  • PoE desteği
  • Parlak aydınlatmalı LCD konsol / Geniş dokunmatik renkli ekran
  • Dahili hoparlör veya ahize opsiyonu
  • Hemşire istasyonları arası sesli görüşme
  • Sesli hasta oda üniteleriyle görüşme
  • Dahili kart okuyucuyla şifre kullanmadan giriş ve alarm onaylama
  • Personel performans takibi
  • Kullanıcıya göre ayarlanabilen alarm önceliği/ uyarı tonu/ ekran rengi
  • Masaüstü veya duvara gömme seçenekleri

Intercall Call Point PlusCall Point Plus

  • Standart TCP/IP haberleşme protokolü
  • PoE desteği
  • VoIP üzerinden hemşire ve hastaların karşılıklı görüşmesini sağlar
  • Kablosuz hasta el seti ile haberleşebilme
  • Dahili LCD Ekran üzerinden çağrıları izleyebilme
  • RFID Kart okuyucu ile personel takibi

Intercall Call Point StandardCall Point Standard

  • Call Point Basic'in tüm özelliklerine sahiptir
  • Kablosuz hasta el seti ile haberleşebilme
  • Dahili LCD Ekran üzerinden çağrıları izleyebilme
  • RFID Kart okuyucu ile personel takibi

Intercall Call Point BasicCall Point Basic

  • Duvara montaj
  • Programlanabilir buton fonksiyonları
  • 5 adet programlanabilir TTL giriş/çıkış
  • Loop powered - Data kablosu üzerinden cihazı besleme
  • Intercall BUS haberleşme
  • İsteğe bağlı hasta yatağı, ışık kontrol imkanları
  • Kablolu hasta el seti bağlantı soketi

Intercall Kablolu Hasta El SetiKablolu Hasta El Seti

  • Hastanın kıyafetine veya çarşafa tutturulabilen klips
  • Çağrının alındığını üzerindeki RGB LED ile onaylama
  • Programlanabilir ilave butonlar
  • Hasta Odası İstasyonuna RJ11 konektör bağlantısı

Intercall Kapı Üstü Uyarı Lambası Kapı Üstü Uyarı Lambası

  • Kapı üzerine veya tavana montaj
  • Programlanabilir RGB LED lamba
  • Loop powered - Data kablosu üzerinden cihazı besleme
  • Intercall BUS haberleşme

Intercall İpli ÇağrıWC/Banyo İpli Çağrı

  • Tavana montaj
  • Hijyenik ve kolay temizlenebilir
  • Dolaşmayı engelleyen güvenilir çağrı kordonu
  • Oturma yüksekliği ve zemin seviyesine göre ayarlanabilme

Intercall Hasta El SetiKablosuz Hasta El Seti

  • Hafif ve rahat kullanım (40 gr.)
  • Hijyenik silikon gövde yapısı
  • 5 yıl ömürlü 3V Lithium değiştirilebilir pil
  • Çağrının alındığını üzerindeki RGB LED ile onaylama

Intercall Kart OkuyucuKart Okuyucu

  • Duvara montaj
  • Programlanabilir erişim seviyeleri
  • Kapı kilidi kontrolü
  • Loop powered - Data kablosu üzerinden cihazı besleme
  • Intercall BUS haberleşme

Intercall Kayar YazıKayar Yazı

  • En az 10 metreden görünebilen 3 renkli dot matrix LED Display
  • Programlanabilir sesli uyarı

Yazılımlar

Tüm çağrı ve olaylar Intercall Çağrı Yönetim Yazılımı veri tabanında saklanır. Verilere istenildiği zaman ulaşılabilir ve veriler üzerinden analiz ve raporlamalar yapılabilir. İstenirse çağrı yönetim yazılımı yerine Intercall Cloud hizmeti kullanarak verilerinize ve raporlarınıza istediğiniz zaman istediğiniz yerden erişebilirsiniz.